از این به بعد اخلاقم و با شعور طرفم ست میکنم








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

 

حکایت من حکایت کسی است

که عاشق دریا بود اما قایقی نداشت

دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت

حکایت من حکایت کسی است که

زخم داشت و ننالید

رفاقت کرد و رفیقی ندید

مثل پرنده ای که دلش هوای آسمان داشت

اما دربند صیاد بود

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تو با من خنده هایت مال مردم  نــگاه آشنایت مال مــــردم

هوس هایت در آغوش رقیبان   غمت با من وفایت مال مردم

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

به سلامتیه

کسی که نمیشناستت

امانوشته هات و میخونه

لایک میکنه زیرش 

چون میخواد بهت بفهمونه  تنها نیستی

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

گـاهـی دلِـت مـیـخـواد هـمـه بـغـضـات

از تــو نـگـاهِـت خـونـده بـشـه

کـه جـسـارت گـفـتـن کـلـمـه هـا رو نـداری…

امـا یـه نـگـاه گُـنـگ تـحـویـل مـیـگـیـری

و یـه جـمـلـه مِـثـلـه: چـیـزی شـده ؟؟؟!

اونـجـاسـت کـه بـُغـضـتـو

بـا یـه لـیـوان سـکـوتـت سـر مـیـکـشـی

و بـا لـبـخـنـد مـیـگـی :

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

   

خداوندا کفر نمی گویم پریشانم چه میخواهی تواز جانم مرا بی آنکه

خود خواهم اسیر زندگی کردی خداوندا تو مسئولی تومیدانی که آدم

بودن ماندن دراین دنیا چه دشوار است چه رنجی میکشد آنکس که

انسان است واز احساس سرشار است.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

خدايا !
آدم هاي خوب سر راهم بگذار …
حس بسيار خوبيست هنگامي كه در لحظه هجوم غم يا نا اميدي يا پريشاني
بي هوا كسي سر راه آدم سبز بشود
كلامش،
نگاهش ،
حتي نوشته اش
آرامش و شادي و اميد بپاشد به زندگيت
فقط از دست خود خدا بر مي آمده كه آن آدم را
براي آن لحظه خاص سر راه زندگي ما بگذارد….

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

حرف دارم ولی برای خودم
حرفی از جنس غصه های خودم
حرفهایی که مال من هستند
حرفهایی فقط برای خودم
حرفهایی که برنخواهد خورد
به کسی جز من و قبای خودم
از کجا می توان به خویش رسید؟
من به دنبال رد پای خودم
همه شب یک غریبه می خواند
در خم کوچه با صدای خودم
این غریبه غریبه است اما
غیر او نیست آشنای خودم
باز امشب قدم زدن دارد
با خیال تو در هوای خودم

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

وقتی دلت گرفت بروزیربارون قدم بزن ویه دلسیر گریه کن تاسبک شی.کسی اشکاتوهم نمیبینه .

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

همیشه برای “ماندن ” دلیل هست …

 

و برای “رفتن” بهانه.


همیشه برای “خواستن” نیاز هست …

و برای “رد کردن”، مصلحت.


همیشه برای “داشتن” فضا هست …

و برای “نداشتن” تقصیر.این که سوار بر کدام کوپه این قطار شوی،


به پای ماندن و دست خواستن و عشق داشتنت، بر می گردد


اگر داری که بسم الله …


اگر نه، جهان پر است از “بهانه” و “مصلحت” و “تقصیر” بی صاحب !

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

HOSEIN
ساعت16:07---26 بهمن 1394
= بیگ لایکDD

لیدا
ساعت13:51---9 دی 1394
آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟

چگوارا
ساعت13:38---9 دی 1394
موفق باشید
پاسخ: همچنین
پاسخ:چرا ادرس وبتو نذاشتی جبرانش کنم؟؟ همچنین شمام موفق باشی


rozsiah
ساعت13:30---9 دی 1394
وبلاگت قشنگه دوستم
پاسخ: mamnon dooostaaaam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 دی 1394ساعت 19:53 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین